جاذبه های گردشگری جزیره قشم
نوشته شده توسط : samiM

ماهی ها و آبزیان قشم که شامل آبزیان ظریف ، ماهی های تزئینی، مرجان ها ، صدف ، حلزون ، نرم تنان ، شقایق ها ، اسفنج ها ، عروس های دریایی و . . . می باشد در پناهگاه خود ، خلیج فارس که مکانی آرام و گرم می باشد زندگی می کنند. از ماهی های خوراکی خلیج فارس می توان به شاه ماهی ، شوریده ، حلواه سیاه ، سرخو ، شعری و . . . اشاره کرد ، گردشگران تور قشم فروردین 95 علاقه مند به ماهی ها و آبزیان قشم می توانند به این جزیره بروند و از نزدیک این موجودات را مشاهده کنند.

قشم جز جزیره های مهم و پر رفت و آمد خلیج فارس محسوب می شود که دارای بنادر قدیمی و پررونق اقتصادی می باشد که بازار بسیار مهم برای کالاهای کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در گذشته بنادر صیادی و بنادر تجاری در نزدیک هم قرار داشتند ولی امروزه برای پیشرفت اقتصادی بندرگاه های قشم به صورت اختصاصی خدمات به کشتی های تجاری و صیادان را به عهده گرفته اند شما می توانید در سفر تور قشم بهار 95 خود سری به این بندرها بزنید. از بندرهای مهم و شهرستان های قشم می توان به بهمن ، شهید ذاکری ،سلخ ، مسن ، سوزا ، کاوه ، لافت ، درگهان ، باسعیدو ، فجر ، شرکت نفت ، رمچاه ، کندالو ، طبل ، هنگام اشاره کرد. بعضی از این بندر ها علاوه بر این که خاصیت تجاری دارند برای گردشگری نیز از آنها بازدید می شوند مثل جزیره هنگام که مسافران تور قشم 95 به این جزیره توجه به خصوصی دارند.

 

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری جزیره قشم,جاذبه های طبیعی قشم , از جاذبه های طبیعی و دیدنی جزیره قشم ,جاذبه های طبیعی جزیره قشم ,از جاذبه های طبیعی قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: